Har du en sälhena?

Nä om jag kanske skulle ta mig i kragen och skriva lite skit här också. Har ju dock inte gjort så mycket den senaste tiden så jag har ju inte så mycket att dela med mig av när det gäller saker. Har ju dock funderat lite mer denna perioden och jag har väl inte kommit fram till något spännande iheller :P Men lite har jag. Och jag kan ju säga som så här att jag är ju inte klokare utan mer förvirrad än jag har varit någon gång innan.

Men konsten är att inte gå händelserna i förväg så att säga! Så det ska jag inte göra iheller, får väl vänta och se hur allt blir och vad jag bestämmer mig för vad jag vill göra. Jag får väl vänta in svaren som jag vill ha reda på.

Och jag har träffat min kära syster ett par gånger och hon är bara bäst på att förvränga ord. Kanske inte bara hon som är det i vår familj :P

Sälhena - hälsena
Fisfördriven - fisförnäm

Och av mig:
Kanttrattareller - Trattkantareller

Jag höll på att kissa på mig av skratt när jag sa det. Men varför får ni undra över lite :P höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0