Igår helst!

Jag borde göra mig iordning inför jobb idag men istället sitter jag här i soffan hemma hos Caroline och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det är både svårt och jobbigt att hålla tillbaka något som man känner så starkt. Något som man vill få ur sig men man vill inte skrämma bort. Ska man eller ska man låta bli. Vill man må bra? Klart! Det är ju det man vill!

Men jag har nog världens sämsta tålamod när det gäller detta. Helst ska man ha pratat om det igår, men det är ju inte alla som är som mig. Och ibland hade det varit skönt att slippa tänka på det och bara ta det för vad det är. Men som sagt i mitt liv skulle det vara skönt om allt hände när jag vill. Det är kanske det som detta ska tillföra mitt liv just nu. Antingen acceptera och låta det vara eller ta tag i det själv. Får väl se vad som händer framöver.

Nu ska jag göra mig iordning. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0