Jag andas!

Mamma kom in och väckte mig för 20 minuter sen ungefär och jag har sovit såå skönt inatt! Det är välhärligt när man kan känna det på morgonen när man vaknar :) Så nu när hon kommer hem igen ska vi ut och gå en runda. Sen ska jag ringa gymmet och gå på bodybalance ikväll med henne (mamms), kommer kännas tomt utan Paulina och Tanja men det fyller mamma upp :D

Igår var jag på cirkel, meditation och mindfulness. Hur skönt och avslappnande som helst! Så dom kommande två veckorna ska jag träna mitt tålamod och tilliten som vanligt :P Har ju som sagt svårt med den ibland :P

Om ni är intresserade av medium och andlighet tycker jag ni ska kolla in tidningen "Nära". Ett stort och fint reportage om min älskade mamma och plastpappa! Jättefint och jag är väldigt stolt :) Tidningen kan du köpa i vilken affär som helst... som säljer tidningar :)

Nu ska jag ta på mig och gå ner och äta likte frukost innan vår "promenad".

Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0