Nervös inför jobb

Nu har jag varit "arbetslös" i tre veckor och ikväll är första arbetsdagen. Jag måste faktiskt erkänna att jag är lite nervös! Tänk om jag har glömt allt :P Jag står där som en dum blondin och undrar vad jag ska göra :) Haha nä så farligt är det nog inte :) Men nervös är jag.

Och matchen vi var på igår var väldigt bra :) IFK gubbarna vann. Och vi hade trevlig utsikt ;) haha.

Caroline: Han ser rätt rolig ut när han springer.
Emilia: ... Jag tycker han ser rätt sexig ut!

Längtar till imorgon också. Kan ju bli kul :)

Nu ska vi nog till Ellan och vara lite sociala, sen börjar jag ju jobba fem till stängning. Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du ju skriva ett papper där du avsäger dig din arvsrätt från mig. Halsbandet har varit din morfars men jag fick det av din mormor och jag tycker du har nåt att säga om det med tanke på omständigheterna.

2010-03-10 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0