NU

Just nu har jag panik i mitt liv! Vad ska jag göra? Jag har sån lust att åka ut och resa, men inte själv och om jag ska åka själv ska jag utbilda mig till något. Men var ska jag få alla pengarna ifrån? Som sagt jobbar man på McDonalds har man inte så mycket i sparbössan! Men jag ska nog fixa det! Innan jag åker upp till Bolanch ska jag ha gjort något så jag stillar mitt begär!

Men hur vad och när får väl komma i ett senare skede. Jag bara vet att så är det! Men det känns även jobbigt att inte veta något alls. Men som jag läste i en blogg igår så ska jag försöka vara i nuet och inte i framtiden. Det är bara nu som man kan förändra och må bra. Inte då och inte senare utan nu. Jag blev så tagen av hennes inlägg, blev en riktig tankeställare! Fast jag vill och försöker leva i nuet så flyger tankarna iväg och plötsligt är man borta igen. Ska börja tänka mer på det. Jag kan inte vara lycklig imorgon och inte igår utan nu. Och tiden går för fort för att leva så.

Idag ska jag till Trellehåla och jobba i tre timmar sen förhoppningsvis gå en lång och skön runda med Emelie. Får väl se om jag stannar över i natt eller åker med tåget hem. Hade varit skönt att få löst alla knutar som man har så man verkligen kan leva nu. Men vi får väl se :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Tjilevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0