Ranunkel

Jag har aldrig varit tjejen som har drömt om mitt bröllop eller haft någon klar bild över hur jag vill ha det. Har alltid förundrats över allt snack om att alla småtjejer drömmer om, sitt rosa stora bröllop med hästar och allt vad det heter. Men det har aldrig Emilia drömt om. Förrän nu :) haha. Nu vet jag precis vad jag vill ha men knappt hur det ska se ut.

Jag har en rätt så bra bild om hur jag vill att min klänning ska se ut och vilka blommor jag ska ha. Kan ni gissa vilka? haha. Mina favorit blommor, ranunkel, precis som i bakgrunden på bloggen :) Dom är dom finaste blommorna som finns :) Sjukt konstigt att jag har börjat drömma om det nu, men det är ju gratis :)

Nu ska jag gå och fixa något att käka sen tvätta lite mer för att sedan packa och åka till Hålan igen. Mysigt värre :)

På söndag fyller min syster år!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0