Scenario

Jag vet inte hur jag ska börja skriva och om vad. Det finns så mycket som jag känner skulle varit bra att få ur mig men sämre att lägga upp här. Eftersom man aldrig vet vem som läser, och om det är fel person så skiter sig allt tror jag. Men jag kan ju säga som så här, SLUTA TÄNK EMILIA! Jag kan inte sluta fundera och tänka och spela upp olika scenarion i mitt huvud och det mina vänner det är jobbigt! Det tar så mycket energi så jag är helt slut i huvudet. Och varför kan man då undra varför jag håller på så! Ja jag vet inte själv, det är riktigt svårt att släppa det. Men jag måste försöka!

Har väldigt svårt att ha tillit till mig själv och till andra så det är väl där skon klämmer kan jag tänka. Jag är rädd för att bli sårad så därför är det bättre att tänka ut hur det kommer bli i förväg så man är beredd. Men innerst inne känner jag att det är inte så farligt. Jag tror inte att det är något att oroa sig över. Men ändå liksom! Ska kanske tänka på andra sätt så jag slipper må så jädrans dåligt alltid. Kanske är det så att jag inte är ensam om det...

Nu ska jag sova efter en väldigt hård (läs: chill) kväll på jobb. Och hoppas på att imorgon är en bättre dag än vad denna har varit! Kanske plingar till en eller två gånger! Vad vet jag, hade varit mysigt :)

Saknar min "familj" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0