Snart är våren här!

Just nu sitter jag och snörvlar hemma hos Caroline och väntar på att hon ska komma hem från jobb. Ska väl träffa några härliga grabbar plus min syster ikväll hemma hos Caroline, ska bli kul!

Imosre när jag gick från stan upp till Caroline, där jag får lov att vara när jag inte åker hem till Ystad, sken solen och fåglarna kvittrade och jag kunde inte känna mig mer lycklig! Snart är våren här :) Sen däckade jag på hennes soffa eftersom jag inte fått så många timmars sömn. Men det gjorde inget!

Idag var jag, sis och Adam på stan och satt och mös och fikade på Espresso house! Älskar att umgås med dom. Kom fram till väligt bra saker :P

Och på tal om det så har jag bestämt mig för att "byta" mitt efternamn. Heter ju som känt Svensson i efternamn nu men i mellannamn Möller. Och det är Möller jag vill heta! Så nu ska jag snart göra slag i saken och skicka in papperna. Sen kommer jag heta Emilia Möller! NICE! :)

Nu ska jag slöa lite mer på soffan och sen ska jag börja med att göra mig klar inför kvällen. Kan bli skoj :)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom du väljer bort Svensson som efternamn väljer du bort din arvsrätt också?

En undran från Peter

2010-03-06 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0