Uppriktig?

Svar till Peter som kommenterade mitt förra inlägg om att ta bort mitt efternamn. Om du är orolig för att jag ska ha kvar min arvsrätt så kan jag säga dig att den vill jag avsäga mig den också. Jag trivs med hur mitt liv ser ut nu. Och du har inget som jag skulle vilja ha, förutom ett halsband som min morfar har gett till dig, men jag tror jag överlever utan den med. Om jag får lov att vara så uppriktig. Och nu vet du det också Peter!

Dagen började med vasaloppstittande, själv :) Men det gjorde inte så mycket var mysigt ändå att titta själv.

Igår kom Amanda, Adam, Markus, Jesper och Martin över till Caroline för lite snack och mys! Var väldigt trevligt! :) Var så övertrött så jag dansade balett och sjöng tigerjakt själv :D Var riktigt roligt att syrran och Adam ville komma:) Wonderful :D

Nu ska jag in i duschen för att senare hämta Caroline hos sin farmor sen ska vi iväg till Södan och kolla lite match :)

Later!

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kram Luffi =)

2010-03-07 @ 15:35:32
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0