Lägre än Glocalnet! :)

Tycker det är fruktansvärt att den så kallade pappan börjar skriva om arvsrätt och efternamnsbyten på min blogg. Tycker att det är så lågt att ens börja göra det från första början här inne. Jag är så trött på att du alltid ska hålla på att läsa och snoka här. Jag får lov att skriva precis vad jag vill här eftersom det är min blogg. Jag får lov att skriva att jag ska byta efternamn utan att du ska börja snacka om arvsrätten eller ens kommentera i första hand.

Nu har det gått så långt att jag snart spyr på detta. Jag vill få ett slut på det här, jag vill inte ha dig i mitt liv längre. Jag vill inte att du ska läsa min blogg och sitta och kommentera om arvsrätt om vad jag vill och inte vill. Du får gärna leva det liv du har utan oss, jag bryr mig inte. Men sluta lägga dig i mitt då! Jag har redan sagt att jag ska avsäga mig arvsrätten och byta efternamn. Jag har för mig att jag skrev väldigt klart och tydligt om vad jag hade för åsikt om ditt halsband "Och du har inget som jag skulle vilja ha, förutom ett halsband som min morfar har gett till dig, men jag tror jag överlever utan det med." Där står det att jag överlever utan det, så de barnen som du anser dig vara pappa till kan ju få det istället. Jag vet att du aldrig skulle ge mig det halsbandet "med tanke på omständigheterna".

Denna gången är det inte jag som har lämnat ut dig i mina inlägg. Det har du fixat så bra själv genom kommentarerna!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0