Snurrigt värre!

Sitter hemma i Ystad och ska snart iväg till Hålan för att jobba kväll är det tänkt. Det är ett under att det kan vara sån stor skillnad på arbetsplatser. Jag trivs jättebra i Trelleborg med alla som jag jobbar med, mycket bättre rutiner och mestadels trevliga gäster! Tack! Även om det är jobbigt att gå till jobb så känns det inte lika tungt!

Just nu känns livet lite jobbigt. Mycket som jag går och tänker på som man egentligen inte borde tänka på. Jag har under loppet av två månader "förlorat" min biologiska pappa, jag har åkt ner till Skåne igen och lämnat underbara vänner uppe i Borlänge, träffat en underbar människa som finns i mina tankar just nu, träffat gamla vänner, jag får umgås hur mycket jag vill med min underbara familj och under tiden detta pågår så finns ändå en rädsla som inte riktigt går att ta på. Om det blir som jag vill och önskar så är jag nog den lyckligaste människan på jorden! Och då slipper jag att fundera så mycket!

Inte den bästa videon men nu får ni i alla fall höra musiken :) Underbar!

 

Nu ska jag packa klart så att jag kan åka iväg snart. Ha en bra fortsättning på dagen alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0