Stark!

Okej nu är det så här att jag har tänkt och funderat hela dagen på hur jag ska reagera på den kommentaren som jag fick här i går. Men vet ni vad? Jag vill inte ta in eller tro på något av det som blev skrivet av den anonyma personen. Det dåliga måendet kan den få behålla för sig själv. Jag vet vad som är sant om mig och min familj och min självständighet och det är det enda som räknas! Vill andra tro på det eller inte är upp till er och är det så att ni är nyfikna är det bara till att fråga mig så ska jag så ärligt och uppriktigt som möjligt svara på era frågor!

Jag är inte rädd för att bli lämnad ensam för att jag vet att mina vänner och min familj vet precis hur jag är så jag behöver inte bevisa något för dom. Jag är den jag är och jag står stadigt fast vid det! Är det någon som tvivlar så är det deras problem!

Och tack för dom fina och väldigt värmande kommentarerna jag även fick från Sebbe och PerOla! Utan alla er som vet vem jag är hade jag gått under! Men just nu flyter jag :)

Godnatt mina vänner sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0