Äntligen Borlänge!

Nu sitter jag äntligen hemma i fåtöljen med underbara vänner och bara myser av att vara här! Igår kom vi upp till Örebro vid 14.20 och blev hämtad av Kim och Sebbe vid tre. Vi gick och åt god pastasallad och kollade på slottet i Örebro. Mysig stad det där :) Sen fick vi även hälsat på Kims mamma eftersom vi lämnade av honom i Lindes för han ska resa sin väg när jag äntligen är här uppe :P

Sen en titt hos Tina och Lillis, underbara människor som bara öppnar sina armar och har alltid tid! Sen äntligen hem och träffa Anna, Tanja, Paulina, Gösta och Dan! Var så sjukt mysigt med pizz, film och chips. Fick även reda på att jag skulle ut idag med tjejerna på 90-tals tema på Kåren. Älskar att känna sig inräknad i det som händer. Att det är självklart att alla ska vara med.

Imorgon är det 20 års partaj för Tora! Stora tjejen ;) Ska bli riktigt roligt! Men inte så mycket folk som jag känner, men det löser sig! Alltid kul med människorna här!

Och på söndag ska mamma och Perola och Buddha (för att citera mamma) slagga här. Ska bli så kul att Perola ska få se hur det är här uppe! :) Vill inte lämna! Men får väl göra det för att tjäna litt money!

Nu ska vi till skolan och Kupolen! Ha en underbar dag! För det ska jag ha :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0