I found you

Herregud vad dagarna springer iväg! Hinner inte ens sätta mig fem minuter vid datorn. Men det har varit kul att ha något att göra. Måste bara hinna planera in lite träning under dagarna också. Mådde så bra när jag tränade dom månaderna i Borlänge! Så det är bara påt igen!

Och under dom här dagarna tror jag att jag har kommit på vem min drömkille är! Har haft en rätt så klar bild av hur jag vill ha det och i lördags kom jag på det! Det är väl klart som fasen att det är han! Haha får väl se hur framtiden ser ut när den väl kommer :) Är det meningen så blir det så. I have faith!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag passa vildningen Budda :) Hon är såå söt!

Gooonattt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0