IP-adress

Här sitter jag i soffan alldeles själv och väntar på dom andra compadresarna, den ena pratar i telefon med min männskliga syster och den andra är ute och går med hundsystern. Och just nu undrar jag var gränsen går för hur man får bete sig. Hur mycket man får såra personer innan man upptäcker att man står där ensam kvar. Och att man inte förstår att man har en IP-adress som man kan spåra och se var ifrån dom anonyma kommentarerna kommer ifrån är ju lite konstigt. Så nästa gång (vilket jag verkligen inte tänker tillåta) du ska vara "taskig" mot mig Peter Svensson så kan du lika gärna skriva att det är dig det kommer ifrån!

Och med dom orden sagda så går jag över till gårkvällen (heter det så?). Jag tog bussen och tåget hem inatt för att kunna sova i min sköna säng! Och när jag satt där så började jag kolla runt mig och vad som fanns mitt framför mig var en kille som satt och sov och höll på att trilla ut mot gången hela tiden. Blev lite rädd ett par gånger! Bakom mig satt en tjej som raggade på albaner som raggade satan tillbaka på henne. Och bredvid mig på andra sidan gången satt ett gaypar med en ful hund i knät och sov.

På tåget sen så var allt normalt, trodde jag, en kille satt och kollade på ett par och log hela tiden :) Killen framför mig reste sig helt plötsligt upp och undrade om han kunde sitta bredvid mig för att ha fötterna uppe. Precis innan Svarte släcks ALLA lampor på hela tåget, bäck mörkt, vet fortfarande inte varför och jag blev lite rädd att där skulle komma busemän och ta min väska :P hehe. När vi är i Ystad reser sig killen upp som sovit hela vägen och säger "Shit är vi redan här, fan också!" Och sen gick han. haha.

När man kollar sig runt och verkligen är med i allt så ser man alla människor och hur alla är. Det är faktiskt ganska fräckt att vara med om. Så prova det nästa gång ni sitter på bussen. Titta på vad som är runt om dig.

Nu kom dom vuxna tillbaka så nu börjar filmen igen som vi kollar på, en fransk sådan :)

Ha det bra mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0