Joel <3

Alltså hur kan man inte tycka att denna mannen ser så otroligt bra ut!? Får nästan rysningar i hela kroppen :P haha. Hade han friat till mig nu hade jag sagt ja på direkten! Kvittar om han är min drömkille eller ej!

Höll ju nästan på att svimma när jag såg honom i skyltfönsterna här i stan så mamma fick nästan fånga mig! Det är inte lätt att vara förälskad i en kändis! haha.

Men min drömkille står ändå fast, även om förälskelsen inte har inträdit än. haha. Men shit vad Joel Kinnaman är het!

Nä nu ska jag sluta tjata om snyggingen för nu ska jag sova :) Ska ju jobba imorgon!

Godnatt allesammen! Vill ni höra en bra låt så lyssna på Rasmus Seebach - Natteravn

Nu drömmer jag om Joel och dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0