Rätt bra ändå :)

En bra dag måste jag nog erkänna att detta har varit! Började bra och slutar bra för nu ska jag lösa suduko och hur kan det gå fel liksom?!

Gårdagen däremot var inte lika bra, hur löjlig får man bli om man gör en sån sak. Men det var som C sa att det kan ju bero på något annat/annan. Men det fick upp ögonen på vem som verkligen är mina vänner och en sån tacksamhet över att jag verkligen har dom! Guld värda! :)

Jo och kvällen slutade bra också måste jag ju säga om igår :)

I helgen är det helt fullspäckat så vi får väl se hur mycket jag hinner sitta vid datorn denna helgen :)

Och nu är det bara 6 dagar kvar tills Borlänge :) Saknar dom små nissarna :D

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0