Stolt

Att det bara är tre dagar kvar tills vi kör upp är ju inte helt dåligt måste jag ju säga! Längtar till att få träffa alla människor igen! Saknar dom så jag dööör! :)

Igår åkte jag och Buddha till Camilla i Trelleborg för att sova över en natt. Och det är ju sjukt vad alla människor kommenterar och tittar. Det är ju klart att man är stolt och tycker att hon är något alldeles extra, men kommentarer som "Så liten" eller " Den var inte så stor" är man ju rätt trött på. Jag menar vem ser inte att hon är liten, måste man påpeka det då för ägaren?

Men hon är ju helt underbar att ha att göra med. När vi kom på tåget la hon sig i sätet bredvid mig och somnade nästan direkt. 11 veckor gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0