Tillit

Visst är det konstigt när man börjar undra om man lever det liv med dom vänner som man vill. Att man börjar uppmärksamma allt som kretsar kring en. Vad man vill göra i framtiden med utbildning, var man vill bo och hur man vill leva. Hur vet man vad man vill om fem år? Då är jag 28 år och när jag tänker så så blir jag nästan lite stressad och nervös inför framtiden.

Men det man måste komma ihåg är att ha tillit till allt som händer. Men jag har kommit på att min tillit har kantats lite från allt som jag varit med om. Jag har svårt att lita på den personen som jag alltid har haft mest tillit till. Och det är hemskt att komma på. Att man tvivlar på allt som händer och sägs. Men jag har lovat mig själv att jag ska gå vidare och sluta vara så himla tveksam. För allas bästa!

I helgen var jag i Borlänge som nog ingen har gått miste om! Det var skönt att komma bort ett tag, och underbart att träffa människorna där. Men jag fick helt klart tecken på att Norge är det som ska hända i höst! Och jag är överlycklig över att C vill flytta med mig och ha ett underbart halvår tillsammans. Om inte mer :)

Nu hade jag tänk att gå och vara lite trevlig på gymmet med min tränare! Han är lite torr sådär, men efter halva passet mjuknar han lite :)

Och jag glömde ju berätta att i lördags när vi kom hem från 20års festen så hittade vi ett berg av skum precis utanför huset. Och såklart så var både jag och Anna tvungna att hoppa och bada i skumet :)

Som barn på nytt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0