Valborg

Just nu känns det som att det händer riktigt mycket i mitt liv! Hinner knappt med själv. Men kul är det :)

Igår var det Valborg och jag var nykter och körde eftersom det firades i Lund med lite vänner :) Var kul att komma ut och träffa människor som man inte sett sen förra Valborg :) Mysigt!

Vid halv tolv körde jag Caroline Iban och Sibbe till Trelleborg för att lämna av Sibbe och sen köra vidare till SB :) För där var ju Amanda Adam Steffi och Denny! Kul att äntligen gå ut på samma ställe :) Men man kände ju sig som en gammal tant som stod på dansgolvet och var helt lost :P Men gick in på ålder 19 när Amanda och c/o åkt hem. Där kände man sig lite mer som hemma :) Alltid lika kul att bara släppa loss och inte bry sig alls om vad andra tycker :) Och det skönaste av allt är att man kan göra det, ha kul och vara nykter samtidigt! Inte alla som kan det...!

Blev stoppad av polisen på vägen dit :P Men det var en väldigt trevlig polis som önskade oss en trevlig kväll :) Så det önskade jag honom också...

På vägen hem diskuterade vi lite olika uttal. Speciellt hur man säger ekorre... Så kul man kan ha det med bara ett ord!

Har även sagt en väldigt klumpig sak :P "Vill ni ha mjölk till juicen" Fast jag menade mugg till juicen! Men smålänningen fick ju något roligt att tänka på :)

Imorgon är det öppethus för LOVE IT och jag ska hjälpa till :) Ska bli spännande! :)

Nu ska jag gå och göra mig iordning för jobbet ikväll! Hoppas det blir en lugn stängning!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0