Verkligheten?

Ibland blir jag så matt! Och så ledsen på människor som varken tar sig tid att lyssna eller som bara struntar i sina vänner. Jag har så mycket som vill ut och som hade behövt ventileras. Att bry sig om människor och inse att det inte är besvarat är väldigt tungt.

Att behöva inse själv att killen man var kär i är ett riktigt #%&¤*. Man trodde verkligen något mer än att få "Jag har lurat tre personer, jag var verkligen kär" i ansiktet. Eller "Jag har letat fel på dig för att det inte skulle funka". Jag var förstående och lyssnade på precis varje ord killen sa utan att bli förbannad. Men när man får ett slag i magen såhär, det känns. Jag trodde det han sa var sant.

Vad är folks problem med att tala sanning?!

Men jag är väldigt glad över att lämna denna hålan tillsammans med en underbart bra vän till hösten! Det kommer bli så bra! Hur jag ska överleva sommaren är ju en annan utmaning dock! Men med en dag i taget kan ju vara en bra början! Och att Han kan förstå vad jag menar.

Nu ska jag sova en stund, imorgon blir det stängning med Millis och Blomman :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0