92%

JAG KLARADE KURSEN! :) Och jag hamnade på Deans list! ;) Nu är jag en "riktig" skiftledare!

Igår kom dom äntligen upp till mig :) Mysigt att ha sin mamma och PerOla hemma hos sig :) Fick lösgodis och lite annat gott som jag inte ätit på ett tag :) Men godiset är slut! Och det är inte jag som ätit upp det! Ska äta upp något som dom tycker om nästa gång. Inte snällt!

Ikväll ska vi kanske till Froggan och jag ska visa vart jag jobbar :) Är ju rätt stolt över vår restaurang om jag får säga det själv :P

Nu ska vi snart äta lite god mat :) Och äta lite chips och kanske kolla på film :) Myslördag

Ha en underbar lördagskväll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godiset är faktiskt inte slut ju...

2010-11-28 @ 11:23:16
Postat av: Cacce

Roligt att du klarade testet!:) Hur är det med dig??Trivs du bra uppe i Norge?

2010-12-05 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0