För jag har!

För jag har sett Paranormal activity både ettan och tvåan! Kan ni tänka er :P Plus att jag har haft världens mysigaste dagar. Så det har vägt upp filmerna, även om dom var helt okej för att vara skräck. Förstår inte riktigt hur man kan komma på att göra en film på det sättet men väldigt uppfinningsrikt :P haha. 

Min (vår) mamma ringde innan idag och berättade att hon var hos Old Bones och skulle tatuera sig efter PerOla. Ska bli spännande att få se deras nya när dom kommer upp om två veckor :)

Har inte så mycket vettigt att berätta, ville mest skryta om att jag sett Paranormal activity! Lite stolt över mig själv :P

Ska fixa lite käk nu. Ha en bra tisdagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0