Oslo!

Jag bor verkligen i Norges huvudstad, OSLO! Det var det jag tänkte på när jag gick hem i kväll från jobb. Känner att detta var precis det jag behövde, komma bort från allt och börja om på nytt. Har börjat komma till rätta här hjemme och känner att detta är verkligen mitt hem! Länge sen jag kände det på riktigt och vem kunde ana att den känslan skulle infinna sig här i Oslo. Riktigt mysigt!

Snart börjar jag och Hardy på BSM kursen och jag blir lite mer nervös för varje gång jag tänker på det :) Men har ju fått reda på från alla andra att det kommer gå jättebra :P Hur det än är så har jag ju jobbat på McErn i över två år, så har ju en fördel där. Imorgon börjar vi med sikkerhetskurs på Securitas huvudkontor, ska bli lite spännande. Sen blir det klassrum resten av veckan. Och förhoppningsvis blir jag en "riktig" skiftledare på fredag. :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan hade jag tänkt med en bok och min kopp med varmchoklad som Robban gjorde till mig :)

Ha en underbar måndag imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0