Överlevt

Nu andas vi ut här hemma, Sebbe lever och sitter i soffan! :P Igår var han helt puts borta! Ingen visste vart han var eller vart han kunde vara. Inte ens hans flickvän visste! Men helt plötsligt har jag 2 missade samtal från honom. Jag ringer upp och han spyr! Hahaha! Tyckte inte synd om honom ;)

Mina föräldrar har varit här i helgen och det var hur mysigt som helst att få lite tid med dom! Visade det som är mest värt att se, Vigelandsparken och vår restaurang :) Och dom fick träffat dom människor som betyder mest för mig :) Hade aldrig klarat mig utan mina föräldrar! <3

Igår var första advent och vi upptäkte att det inte firas så värst mycket i detta landet. Men det snöade och var hur mysigt som helst. Jag tror denna vintern och julen kommer bli sjukt bra! :) 

Just nu lagar Robert här hemma mat till oss, Sebastian sitter i soffan och svär på "engelska" när han spelar FIFA 11 och Cam är på möte på sitt jobb. Jag har bestämt mig för att klippa mig igen, tvekade lite ett tag på om jag ska låta det växa. Men jag är nästan säker på att jag trivs bäst i kort hår :) 

Nu är det mat!! Och sen en sväng till Mc-ern och sen Bogstadveien :) 

Ha en underbar måndagskveld  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0