Övertrött!

Har haft det riktigt morsomt idag på kursen. Lärt oss lite om KSR, gästklagomål och magiska ögonblikk för att nämna lite. Ska få praktisera magiska ögonblikk imorgon på Cams restaurang, kan bli spännande för då ska man ut till gästerna och prata och göra deras besök till ett "WOW besök". Så man får alla till att komma tillbaka eftersom vi på Mc-ern så himlans trevliga ;)

Vi i teamen skulle komma på några exempel på hur man gör ett magiskt ögonblikk. Teamet bredvid hade ett väldigt bra förslag. "Rydde bort bordet till kunden". Jag sa till mina teammembers att jag tycker norska är lite morsomt ibland och pekade på deras papper och alla började skratta. "Ta bort bordet till gästen". Behöver jag säga att jag fortfarande skrattar åt det. "Hej, smakade maten bra? Vad bra" tar bordet och går. Hahaha! Sen ville en annan kille smaka på gästen... (han läste fel) En övertrött Emilia och sånna saker går inte ihopa i ett klassrum. Jag grät! Haha!

Sen fick vi en annan uppgift runt borden. Vi skulle rita en teckning som stod för vad våra målgrupper på Mc-ern vill få ut av att komma till oss. Vi fick familj- målgruppen. André och MayTherese var flinkast på att teckna, så vi andra (Svein Erik, Eirik och jag) kom på ideér. Till slut kunde vi inte sluta skratta för den såg helt sjuk ut! Ska försöka komma ihåg att fota och lägga upp bilden imorgon, var ju tvungen att ta med den hjem. Dom andra ritade lite fina små saker medans vi ritade stora ihopgående bilder med clowner och lego och allt vad det var :) Mye morsomt! :P

Och dagen kunde ju inte börjat bättre än vad den gjorde :) Fick tillochmed ett fint sms innan jag började kursen :) Så dagen har varit genomgående bra! Plus att dom andra i huset är och hämtar vår TV! Äntligen lite mer att kolla på än HIMYM, inte för att jag inte gillar serien, men kul att se annat med :) Dålig norsk reklam till exempel ;)

Imorgon kommer mamms och PerOla! Ska bli så koselig! Och då håller jag helg efter mina 10 dagar med Mc-ern <3

Ha en underbar torsdagskveld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0