Paddy´s

Hemma i myskläder mår jag som bäst när jag slipper göra något alls :) Detta är en sådan dag! Jag har gått upp följt Caroline till bussen gått hem och bara gjort INGENTING. Hur skönt som helst efter dessa dagar med massa händelse i :) Mår som en prins om man kan säga så :)

Igår kom några kompisar hit för att förfesta lite och sen dra ut på byen. Gick till Paddy´s igår, en rätt mysig bar men inget dansställe kan jag säga. Men det blir ju alltid vad man gör det till. Och jag hade det väldigt mysigt! Lasse frågade mig om jag hade det kul för jag sa inte så mycket men det såg ut som om jag hade det koseligt i mitt huvud. En go gutt det därade :) Sen blev det efterspill hjemme hos Lasse och hans sambo men U2 i bakgrunden. Halv sex var vi hemma :)

Har haft en riktigt mysig helg med andra ord! Och det fortsätter i många timmar till! Trivs riktigt bra i Oslo just nu, hade inte bytt ut detta för något. Har fått underbara vänner och kommit närmre dom jag bor med. Detta är verkligen min andra familj. Jag undrade hur det kändes för dom som bodde i Borlänge när jag hyrde in mig där. Det kändes som min andra familj ett tag, man tog hand om varandra och ingen var utanför. Men jag kände väl ändå inte att "Yes, detta är rätt" utan undrade om jag någon gång kunde få det som dom hade det. Och det har jag fått nu. "YES, DETTA ÄR RÄTT". Underbart!

Nu ska jag och Cam och Robbie äta lite middag och mysa, sen ska lilla Emilia iväg för filmtittande :) Längtar lite.

Ha en underbar söndagskväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0