Trött..

Har fått nog av människor som beter sig som skit! Vill inte ha dom i mitt liv. Att inte våga stå upp för sig själv och sina känslor är svårt, men fasen inte så svårt så att man slutar helt att höra av sig. Nu räcker det med dom människorna. Så svårt är det väl ändå inte att skicka ett sketet SMS. Eller om man nu "tappat" bort nummret kan man ju skicka ett f#cking mejl. Finns inga ursäkter till att inte höra av sig.

Sjukt dåligt tycker jag iallafall, och nu är jag sick of it! Har det bättre utan och är lyckligare än någonsin just nu! Tack vare er måste jag ju säga :)

Idag kom där in en "kille" och hans lilla tjejvän. Han må bara vara en person men det kändes som han var 20. Han var så intense så det kändes jobbigt. Han avbröt mig när jag svarade på hans frågor som "Jag vill ha stor meny och två cheeseburgare" (stor meny är en plusmeny plus en cheeseburgare i Norge) Så frågade jag "Vill du ha två extra cheese då" för att han skulle få rätt antal cheese, "Eh ja vad var det jag sa egentligen, klart jag vill det liksom" Och tänk er det på det bitchigaste sättet du kan läsa detta på. Han var så fruktansvärt otrevlig så hans tjejvän började skämmas. Han la till och med upp sin jäkla fot på kassan.

Lasse var påväg att gå fram och ta hans mat och slänga den och be honom dra åt pipsvängen. Så otrevlig var han. Och det sköna var att efter honom kände jag att alla andra gäster var så himlans trevliga så det var kul att servera dom mat :) Han sa till och med till tjejen som stod och beställde att "Jaja, nu räcker det. Nu är det min tur att beställa, flytta dig" Helt sjukt.

Alla mina sambos är och jobbar ikväll, känner mig lite ensam faktiskt. Så får skriva lite till er istället :) Ska till jobb sen för att plugga och "hämta" Micke :) Så har lite att se fram emot ikväll. Så nu ska jag börja läsa lite i min skiftledarbok så jag är helt förberedd inför kursen.

Och Nina har hittat min lön, äntligen, så förhoppningsvis får jag den imorgon. Sådär 10 dagar för sent :P Men jag har sparat dom så länge iallafall.

Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0