Tatuering

Nästa vecka ska jag gå Basic Shift Management kurs! Är nervös som en anka på hal is, haha, men det ska nog gå bra! Ska bli skönt att verkligen ha en utbildning och veta att man kan något. Kan ju något nu med men jag har inte papper på det. Med andra ord ska jag jobba ihjäl mig denna veckan för att klara kursen. :) Nice!

Fick se mamms tatuering igår, och fy fasen vad cool den är! Jag är supersugen på att tatuera min arm, en halvsleeve. Med blommor, fjärilar och en buddha på innerarmen. Hade varit så sjukt fint! Är ju lite av en drog när man väl börjar tatuera sig :) Ett beroende jag faktiskt liker :P

Idag har jag jobbat som skiftledare, gick väl si så där.. Är lite ur gängerna, men det ska nog ordna upp sig efter nästa vecka :) Fick även en timme extra på jobb, 30 minuter instämplad och 30 minuter häng :) Tror jag ska lägga mig en stund på soffan för att kunna vara människa sen.

Ha en awsome torsdagskväll (ska se HIMYM nu :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0