För... wait for it... färligt!!

Dessa dagarna i mitt liv har varit awsoome. Mycket jobb, sluppit tänka så mycket på massa annat, underbara arbetskamrater och samboer och min älskade familj. Livet kan ju inte bli bättre... Trodde jag...

Har kommit på att jag verkligen inte tål vanlig mjölk, och det är inte alls kul! Älskar ju att dricka mjölk och oboy! Vad ska jag göra i detta landet... Laktosfri kostar ju skjortan och halva ärmen så att säga... Nä men 20 norska kronor! Rena rama rånet för helsfyr! Haha det finns en stadsdel som heter så :P Nä men för att vara allvarliga här, DETTA ÄR KATA.. wait for it... STROF!!! Hjälp!!!

Idag snöar det! Och det är min första snö som Oslobo! :) Snacka om härligt, förutom all vind som blåser. Men jag är ju van, värre för Göteborgarn på jobb som trodde det var storm ute... Tss säger jag bara ;) haha.

Funderar på att gå och lägga mig så tiden kan gå snabbare så jag kan få komma till mitt underbara jobb! Räknade ut innan att jag kommer få så många timmar tillsammans med pommes och hamburgare så jag knappt hinner se mig själv i spegeln. Nä usch vad tradig jag är ska lägga mig nu innan jag skriver nå mer dritt här.

Godnatt gott folk! Ha en bra natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0