Bygg bygg bygg

Har jag berättat av vi bygger om för fullt på vårt Mc ern? Ibland gör byggarna ljud ifrån sig så man knappt hör sina egna tankar. Tur för dom att dom är trevliga i alla fall. Eftersom man jobbar så nära och så ofta tillsammans får man ju lite kontakt med gubbarna :) Igår berättade en att dom har renoverat Ystad och Svedala också. Helt häftigt ju! Måste ju nämna också att alla är från Jönköping så man känner sig nästan som hemma i Sverige :) Fick se ritningar över hur det kommer att se ut och vi kommer att ha ett helmodernt ställe alltså :P

Sen till en annan sak som hände idag, vår franchiestaker eller hur det stavas har avgått, så vi kommer tillhöra självaste McDonalds nu... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det så försöker att ha ett öppet sinne för det. Kan bli bättre kan bli sämre.

Så idag har vi putsat och vaskat allt som finns att vaska eftersom dom ska komma imorgon och kolla på vår restaurang. När jag gick ifrån så såg det faktiskt rent ut :) NICE! :)

Nu ska jag in och duscha en snabbis och sen slänga mig i bingen och sova sju kvart i timmen, som min mamma alltid sa :)

En dag kvar på mina 8dagars pass. NICE :)

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0