Chef, assistent, shots, OSLO

Upp och ner ner och upp hit och dit överallt... Så känns det just nu. Är på väg ner till Trelleborg igen för en snabb visit. Åker tillbaka antagligen på fredag för att jobba på mitt jobb med underbara medarbetare. Det är verkligen dom som gör jobbet uthärdigt, kan man säga så?

Igår frågade Lasse, första assistenten, om jag ville med ut på en öl efter jobb. Fick med mig Sebbe men han fick gå hem igen, tänkte inte riktigt på ålder där... Synd! Men vi hade trevligt, satt mellan Lasse och min chef Nina. Blev bjuden på shots och allt av henne. Och hennes pojkvän tyckte jag skulle utnyttja henne lite så jag fick mer lön ;) Kul gutt det där. haha.

I morse bestämde jag mig för att åka hem igen för att få reda upp allt som hänt dom närmsta dagarna. Så nu sitter jag här på min favorit buss... Eller inte, men jag vet vad som väntar :)

Att ha kommit på plats i Oslo tillsammans med människorna jag bor med är härligt! Sa idag när jag pratade med Camilla att jag inte hade beställt bussbiljett hem än. Då skrattade hon och sa att det var härligt att höra att jag säger hem till Oslo. Där vi bor sammen :) Börjar tänka lite mer på norska, men kommer nog aldrig att prata flytande, känner mig hemskt dum :P

Idag har Robban och Camilla varit på jobbintervjuer. Håller tummarna för att dom får jobben, hade varit riktigt kul! Jag funderar på om jag ska gå BSMkursen och utbilda mig till riktig arbetsledare. Nina är ju beredd på att skicka mig redan i januari. Hade varit en bra sak att lägga till på mitt CV när jag ska driva min egen floristbutikk :) Inte för att jag måste lämna in mitt CV till mig själv, men då kan jag det i alla fall :)

Nu tänkte jag lägga till några sovtimmar till på min väldigt magra lista på sovande timmar denna dagen. Så ha en underbar dag!

Du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0