Happy Meel

Nu har jag kommit hem från en underhållande kväll på jobb. Har hänt mycket idag, blev kallad sexig av en "tant", blev kallad dålig av en annan gäst, blev homies med en byggare, snackat lite skit med Micke, snackat lite skit med Hardy ja mycket har hänt :) Börjar känna mig mer hemma på det stället för var dag som går. Spenderar ju mesta delen på väg till jobb och på jobb. Har fått reda på att Nina planerar att jag ska få mer ansvar och gå BSMkurs i december. Hon vill att jag ska styra och ställa lite :) Och Zakaria frågade idag när jag ska bli lite mer chef :) Amado vill att vi ska bli partners in crime på mornarna. :) Så alla väntar på att jag ska köra skift :) Känns helt okej!

Saknar min lillasyster så det gör ont nästan! Vill inte missa allt hon gör, vill vara där med henne i det hon gör. Men jag kan ju inte stanna hemma för det :) Vet att vi alltid kommer träffas senare, har ju planer på att bosätta mig nära henne sen. Om allt går som vi vill :) hihi.

Nu ska jag äta lite eftersom Camilla min kära har lagat god mat idag :) Att tänka på vad man tänker på gör mig glad. Blir förvånad varje gång en tanke man inte ens vet var den kommer ifrån poppar upp i huvudet. Underbart! :)

Sov så gott inatt!
Älskar min mamma och PerOla!
Älskar min syster!
Älskar mina vänner!
Ni är underbara!
<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0