McDonalds

Kommit hem från en knappt underbar kväll. Vi var tre stycken inne under ruschen, klarade det knappt. Vid åtta gick Ruth hem, då var det bara jag och Camilla kvar... Vi var lite oroliga men vi klarade bättre på två än med tre ;) Det är värt att tänkas på :P

Tycker att jag börjar komma in i gänget och få lite kompisar som man ser framemot att jobba med. Känns bättre och bättre. Nästan som hemma när man såg på schemat vem som jobbade, man vet vem man funkar bra med och vem man kan "lita" på att maten kommer och att allt funkar. Det är rätt skönt när man vet.

På onsdag smäller det, då ska alla McErn i Oslo ha Halloween party, det ska bli så kul att få gå ut med sina arbetspolare och träffa andra också. Plus att min Camilla också ska vara med :) Ska bli skitkul med andra ord :)

Sitter just nu i vårt vardagsrum och har tänt alla våra ljus och lyssnar på bra musik och bare koser meg :) finns inget bättre än att komma hem och varva ner och bara känna att man är ledig. Tror alla vet vad jag pratar om :) Så nu blir det snart How I Met Your Mother i soffan med chips och vatten kanske :) Och sen kommer mina sambos hem :)

Ha en bra fredagskväll allesammans! För det ska jag ha :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0