Snor internet!

Hej dagboken! Idag har vi gjort..... INGENTING.. hahaha.

Eller jo jag har städat lite och Sebbe har handlat och dom andra friskusarna var ute och sprang. Vill verkligen komma ut och röra på mig snart igen. Imorgon har vi en massa planerat på schemat, ja ni läste rätt, schemat! Ni vet nu bor jag med Camilla så nu kör vi med schema varje dag :) haha. Hon är underbar! :)

Jag och Robban planerar att gå ut och powerwalka imorgon klockan sju, på morgonen, får väl se om man kommer upp... Hade varit nice, men förvånas inte om det blir en annan dag :)

Annars har vi köpt ett nytt FINT köksbord, stolarna kommer imorgon så vi har något att sitta på :) Just nu sitter vi i en tältsäng och tittar på datorn för att fördriva tiden lite :)

Nu ska jag sova sju kvart i timmen som min mamms brukade säga när jag var liten :)

Saknar er där hjemme! Ni vet vem ni är ;) haha.

Puss på er mina godingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0