Stress stress stress

Har varit full rulle idag, skulle lämna av BorlängeSebbe på vägen eftersom han var snäll och körde hit lite saker till oss igår. Även om inte allt var helt när han kom fram. Så Tv:n fick tas med hem till Dalarna igen och sova på tippen ett tag :)

In om en runda på IKEA med Camilla, köpte det sista så nu hoppas jag innerligt att det var sista gången på länge! Sju gånger på 12 dagar är helt sjukt :P Sen stressa iväg till AkkerBrygge för möte med Swedbank som tog 45 minuter istället för 5 som det brukar ta. Tröga... Sen stressa som en gnu för att komma till jobb och backa upp eftersom två var sjuka idag. Vad gör man inte för sina medarbetare. Var själv i kassan nästan hela dagen, en dam sa att jag var flink dessutom :) Blev lite stolt :)

Nu har jag packat ihopa mina saker som inte behövs här uppe och lite annat smått och gott för att ta mina väskor ner till bussentralen och åka hem imorgonbitti. Ska bli mysigt att komma hem till alla :) Så nu när jag berättat om min underbart stressiga dag ska jag krypa ner i min underbara säng för att sova ett par timmar :) 

Så GodNatt på er folket! Sov så gott :) 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0