Tänk!

Äntligen hjemme efter min dödshelg. Har jobbat 21 timmar på två dagar. Blir bra betalt den 10:de :) Har jobbat med Micke hela helgen och kommer göra det hela veckan som kommer, ja jag är ju inte ledig förrän lördag... Kan ju säga som så att det är skönt att ha fel om människor ibland. Tycker att jag har kommit in i deras gäng rätt så bra med tanke på hur lite tid som gått. Känns skönt att känna att man börjar få kompisar som inte bor på Fredensborgveien :)

Igår hade vi myskväll här hjemme, synd att Sebbelito var tvungen att jobba, skift dessutom :) men det hade gått bra sa han. Gjorde hemmalagad pizza och till efterrätt bakade jag (blandade pulver med vatten och olja) kladdkaka. God var den i alla fall :) Sen blev det filmtittande, Dear John, en riktigt bra film men rätt jobbig psykiskt när man kan känna igen sig i det mesta. Se den :) 

Att det var fyra rätt torra personer som skulle flytta sammen i en trea var jag införstådd med men att vi skulle komma så bra överrens med varandra, WOW :P Igår mitt i maten kom vi på att vi skulle be en bordsbön ala Avatarmoves om Robbans jobb och att vi var tacksamma över maten som Gud gett oss :P Jag bad om att få lite mer normala kompisar :) Men jag tror jag vill dras med dessa ett rätt bra tag till faktiskt. Känns skönt att vi kommer så bra överrens och att vi verkligen finns för varandra om det skulle vara något. Att ha fina vänner betyder mycket i ens liv. 

Ska nog ta tag i mitt bombnedslag inne på rummet som Sebbe så fint sa att det var. Jag hade inte ens bäddat sängen... Nä är man hemma i sju timmar för att endast sova och få mat i magen är inte bädda sängen första prio ;) Med andra ord ska jag gå och lägga mig snart! 

Att tänka på vad man egentligen går och funderar över är rätt tänkvärt ;) Tänk på det! haha

Godnatt mina kära! Tänker på er där hemma och håller tummarna för Amanda gullungen imorgon! Kommer gå bra :) 

<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0