Vid vårt matbord

Sitter här i Oslo mitt i natten vid vårt nyinköpta bord, i vår lägenhet och funderar på livet. Och är väldigt glad för imorgon kommer vår soffa hit så vi kan byta ut tältsängen som vi suttit i i en vecka. Inte så skönt att sitta på hårda fjädrar i x antal timmar. :)

Att jag skulle lämna McDonalds bakom mig var ju en sak som jag ville skulle hända, men det är inte alltid man får som man vill. Att säga nej till heltid och arbetsledare är ganska dumt, är en inkomst i alla fall. Verkar ha väldigt bra arbetskamrater och en underbar restaurangchef.

På torsdag ska jag hem till Skåneland och spendera lite tid med nära och kära. Ska på kalajs till mamms på lördag, ska bli kul och spännande :) Men måste ju hitta en present till henne först. Tänkte köpa en tröja till mig själv och fråga om det var okej istället för en present till henne, så jag kunde vara snygg på hennes kalas. Men jag tror nog hon tycker det är roligare att få något som hon kan använda ;)

Imorgon ska vi till IKEA för sjätte gången på mindra än två veckor, spännande! Men är så nöjd med allt vi har införskaffat så det är nästan värt alla gånger. Ni borde komma upp och se själva :)

Nä om man kanske skulle gå och lägga sig och drömma lite istället för att sitta här hade kanske inte varit helt fel. Godnatt på er vänner :)

Saknar <3

P.s Vi har en egen dvärg som liknar Weeman D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0