Oro

Att vara orolig för en annan persons liv fick jag uppleva igår. Jag vill inte vara med om det igen kan jag säga. Men det fick mig att inse hur mycket människan ifråga betyder för mig. Att tiden inte betyder något när känslan är med. Jag är oerhört tacksam över att han är den han är och att han finns där..

Nu sitter jag på bussen upp till mina sambos i Oslo igen efter en väldigt händelserik helg, både positivt och negativt. Ville inte lämna Skåneland i det skicket men just nu får jag göra vad jag kan sju timmar bort, kommer finnas där om inte kroppsligt så på alla andra sätt. Det är en sak som är säker.

Är snart över gränsen och ska in i landet som absolut tycker det är roligt att väcka alla folk som sover vid denna tiden på bussen med att söka igenom den på knark och vildingar :)

Nu kom jag precis på att jag absolut inte har en aning om var jag lagt min börs så den ska jag leta efter nu. Vill bara skrika ut så alla andra hör, men jag väntar med det lite. :)

Ha en bra kväll av den resterande tiden som finns. Jag ska försöka distrahera mina tankar med Twilight-boken igen.

Tänker på dig, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0