Gott och blandat

Fick just reda på att Sebbe går efter utseende när han väljer vänner ;)

Men vad gör det eftersom jag går efter hudfärg när jag väljer fikaumgänge?!


Idag har varit en lååång och plågsam dag. Den började bra eftersom jag vaknade men efter 5 minuter så insåg jag att jag just hade vaknat!?!?! Vem fan vill vakna när man har sovit liksom... Skit samma nu e jag vaken iallafall och just hemkommen från byen med mina kära samboer som jag älskar så mycket.
Eller ja det e skönt o ha dom här på kvällarna när det börjar bli mörkt för jag e ju ganska mörkrädd o så på dagen när man e hungrig så e det ju skönt att ha Sebbe o Robban här eftersom dom är 2 mycket bra och skickliga kockar! Camilla är skön o ha här eftersom hon e en ängel på att städa, så det får mig att känna mig som en riktig potatis eftersom jag inte behöver lyfta ett finger här omkring.

Saknar min älskade syster enormt mycke just nu eftersom Bob swarley man precis talade om för mig att han hade ätit middag med sin syster Carry. Men som alla vet så är livet som en karusell färd, det kvittar hur många loopar eller fall man går igenom man kommer alltid till slutet o JA du är mitt slut, min start mitt allt!!! Älskar dig Amanda svantesson.

Nu tänkte jag gå o kissa lite eftersom jag är så kissignödig o sen krypa ner i min nybäddade säng med ett fint korsord att lösa och invänta John Blund, hihi!

<3

Så här hade det sett ut om Sebastian Meglic hade fått skriva en blogg om sitt liv. Det enda vi ändrar på är namnet på hans syster, Savannah Svantesson ska det stå ;)

Igår var vi ute i Oslo, kom ju inte in på något eftersom vi var för sent ute. Men kul hade vi innan vi gick ut i alla fall. Dansade för grannarna, sjöng snappsvisor och hoppade i en ring. Börjar undra hur normala vi är i detta hemmet :)

Sen var vi på mitt underbara jobb och åt lite nattamaud. Alltid trevligt med lite McDmat mitt i natten.

Och från det ena till det andra så förstår jag mig inte på allt som händer just nu. Jag vet vad jag vill och det är inte att ha det så här i alla fall. Jag skulle vilja skriva allt jag känner och tänker men jag tror det bara förvärrar hela situationen. Så jag tror att jag ligger lågt ett tag och ser vad som sker. Att våga öppna sig för en person och visa sina innersta känslor är en väldigt öppen sårbarhet som känns väldigt obekväm om man har blivit sårad eller lämnad innan.

Att kunna förstå sig på denna känslan är det många som kan, men inte många som står ut med. Den lättaste vägen ut är att lämna eller inte släppa in någon i sitt liv. Men det är ju ingen match då...

Nu ska vi kolla på en film som jag inte kan namnet på men hoppas den är bra i alla fall.

Grattis halloowwweeeeen!  :D

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0