En vecka precis!

En vecka har gått idag och jag gläder mig att jag är här. Jag saknar Amanda fruktansvärt mycket men jag hoppas och vet att vi snart ska träffas igen. :) Hon kommer alltid att vara min lilla lillasyster som betyder mest för mig! Otroligt härligt att ha henne :)

Ikväll ska jag och en kompis gå på bio eller kino som det så fint heter på norsk. Ska se Micmac, vet inte vad det är för något så det ska bli intressant. :)

Igår hade jag den mysigaste kvällen i Oslo, och den mest behövda :) Alexander (min kompis) tog med mig på en promenad längs CarlJohan upp till slottet och till slut hamnade vi i Frognerparken bland alla statyer. Har man inte varit där bör man uppleva det! Satt säkert i två timmar och bara pratade och hade skoj undertiden mörkret föll över Oslo. Jag var så upptagen med att kolla på omgivningen så jag höll på att stupa i trappan :) haha. Så helt klart ska man dit igen :)

Igår var en sån drittdag då allt skit hände. (Kändes det som i alla fall) Men jag gick och la mig med ett leende på läpparna för att jag vet att jag har världens bästa vänner och familj! Hakuna matata!

Idag skulle jag skriva ut mitt CV på NAV, typ arbetsförnedringen i Sverige, men tror ni att det gick?! Nope, gick inte ens att öppna mappen. När vi kom hem igen, tomhänta, ringer en tjej upp mig från ett dagis här i närheten och frågar om jag vill komma på intervju, KLART JAG KAN :) Så imorgon gäller det! :) Sen har jag bytat blöjor och passat barn medans Rikke tagit hand om viktigare saker :) Tvättat och försökt föra över pengar till vår hyresvärd i två timmar undertiden som jag pratade med Caroline :) och hade två barn i knät. En underbar dag med andra ord :)

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och mysa lite med Castro för att om 45 min ta mig in till Birkelunden och träffa Alexander :) Ha en greit kväll!

Ha de! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0