Fångad

Är i Helsingborg just nu.

Håller på att läsa "När jag hör din röst" och med andra ord är det Twilightboken 2. Den är väldigt bra men jag har dratt mig lite för att läsa den. Dels för att ha något att se framemot att läsa dels för att Edward inte är med. Det är inte samma sak när inte han är med. Sjukt attt jag säger en sån sak, men det är sant. Blir väldigt tagen av böckerna och lever mig in i deras situation. Stephenie Meyer är en helt otrolig författare.

"Tiden går. Även när det känns omöjligt. Även när varje sekund tickar förbi likt pulserande blod under ett blåmärke. Tiden går ryckvis, ibland fort och ibland sakta, men den går. Till och med för mig."

Blir helt mållös. . .

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0