Fri att gå

Fick höra att jag fortfarande var fångad i Helsingborg, men det är jag ju inte alls :) Har inte haft tid att sätta mig ner och berätta lite om mitt liv just nu. Händer så fruktansvärt mycket så jag knappt hinner med mig själv, men jag klagar inte :)

Denna veckan kunde inte ha börjat bättre än den gjorde :) Känns som att allt löser sig, och vi följer med :) Igår fick vi tillbaka våra pengar, och i förrgår skrev jag på ett lägenhetskontrakt och allt är klart till att köra upp på fredag :) Oslo, here we come! Har fått en jättefin trea på Grünerlökka som är vår :)

Helt otroligt när allt släpper. Så idag ska vi ner till banken och betala hyra och deposition och sen växla lite pengar, hinna äta lite lunch och träffa lite kompisar.

Imorgon blir det att ta bussen tidigt till mamms och Perola ska gå på öppning av en affär med mamms och sen mysa och prata och bara vara med henne :) Längtar! :)

Saknar även min Jönköpingsvän som är i London just nu! Utan honom hade jag inte varit här idag. Oslo är inte detsamma utan dig!

Nu ska jag ner i stan som sagt. Hoppas det inte dröjer lika länge tills jag sätter mig här igen. :)

Seize the day <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, tack för uppdateringen! :)

2010-09-30 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0