Snart en vecka

Snart har jag varit i grannlandet i en vecka. Och allt har gått jättelätt och fort! Igår skrev vi kontrakt till en lägenhet i Lindeberg, väldigt fin och stor. :) Så jag är nöjd! Imorse när jag vaknade startade jag datorn för att lägga till lite på mitt CV men det tog två och en halv timme. Lite petig och väldigt inspirerad av allt. Lite längre än vad jag tänkte :)

Rikke som jag bor hos just nu är dagmamma till två små söta flickor, varav den ena har varit lite skeptisk mot mig. När hon såg mig fick jag värst sura minen och när jag gick igen blev hon glad. Så höll hon på hela dagen:) När hon kom i fredags var det samma sak fram tills jag tog fram lite leksaker och lekte lite med henne! Sen började hon skratta högt när jag kom istället. Barn är inte så svårflörtade :)

Jag är så glad att jag har träffat en kille som kommer från Jönköping som bor här fram till den 18 september. Han visar mig runt och berättar viktiga saker för mig. Vad skulle jag gjort utan honom :) Väldigt bra att han satte sig bredvid mig på bussen upp. Man träffar vänner när man minst anar det :)

På fredag kommer Sebastian upp :) Han ska på intervju på McD. Ska bli så kul! :) Ska visa honom lite saker som man måste veta när man kommer hit :) hihi. Sen förhoppningsvis kommer dom andra två så snart som möjligt så jag slipper vara utan dom så länge :)

Saknar er andra supermycket!! Ni anar inte! Men här är så himla kul att vara, människorna är så härligt välkommnande! Igår tog ett par killar upp oss till Ekeberg för att titta på utsikten över Oslo by night :) Holmenkollen nästa säger jag bara :)

Nu ska jag gå och handla bröd till "familjen" annars blir det inget kult! :)

Älskar er mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0