En vän...

Att ha fått en så bra vän som jag har fått dessa två veckorna som jag varit här är helt fantastiskt! Det känns verkligen som att det var förutbestämt. Utan honom skulle jag ha sett ungefär hälften av vad jag sett och upplevt under min Norgetid. Och det tråkiga är att han flyttar till London på söndag. Meen då har jag en anledning att få åka dit på en weekend :) Alltid trevligt i London! Hakuna Matata! :)

Sitter hemma helt själv och väntar på att bli lite trött så jag kan gå och lägga mig, men är nog för uppstressad för att slappna av och känna mig trött. Har packat allt jag kan packa till imorgon och kom precis på att imorgon blir det PIZZA till middag :P Här i detta landet kostar en pizza 140 norska typ. Inget kul om man är sugen på att äta onyttigt :P

Men ska ta min bok och bädda i min "säng" (soffan) och försöka sova. Ska ju trotts allt upp ganska tidigt imorgon.

Att inse att allt sker av en anledning är ganska krävande, men väl behövt! <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0