Blää

Ingen bra dag idag. Vaknade med riktgit ont i halsen. Hatar att ha ont i halsen, det är det värsta som finns. Kanske inte men nästan! Inget skönt i alla fall. Trodde jag hade feber med när vi var på jobb innan. Frös och svettades om vartannat och var helt trött och glansig i ögonen. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Ska jobba sista dagen med 100% betalning imorgon. Denna helgen har varit helt gött att jobba, inga gäster nästan, 286 norska i timmen och jag har fått vara med min bästa hela tiden! :)

På fredag åker vi ner till Skaune och ska fira Plastis för han fyller 50 år i övermorgon :D Jiiiihaa! Ska bli så underbart mysigt! Längtar som tusan! Och alla i familjen ska vara med och mysa :) hihi

Nu ska jag och Micke snart sova en stund för att förhoppningsvis vakna utan halsontet och till strålande solsken! :D

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0