Life

Har hittat ett program på tv4 som jag har fastnat för helt totalt! Jag har till och med köpt premium för att kunna få se alla avsnitt, fastnat eller? Programmet heter inget mindre än "En unge i minuten". Man får se vad föräldrarna går igenom precis timmarna innan barnet kommer ut. Jag har suttit och gråtit och skrattat och "naw:at" ett par timmar nu :) Precis ett sånt program som jag uppskattar. Intressant, lärorikt och det handlar om barn.

Har idag varit på jobb i 4 timmar, vår 10 dagars vecka är över och nu är det 4 dagars ledighet som vi ska tillbringa i Skåne. Är så sliten i hela kroppen efter att ha jobbat i snitt 8,5 timmar om dagen i en värme som är helt sjuk. McDonalds borde satsa på en ordentlig AC anläggning. McAC!

Just nu funderar jag över vad livet har att erbjuda mig och min man och vad framtiden kommer med för påhitt. Längtar, fantiserar och känner lite spänning eftersom man har så mycket att se fram emot. Så mycket som man aldrig egentligen tänker på. Men i samma stund som man funderar och fantiserar kommer man tillbaka till NU och inser att det man har nu, det är det man ska ta hand om och vårda ömt.

Imorgon sätter vi oss på bussen ner till Skåne för att slappna av och få finnas till lite efter en vecka på jobb. Är skönt när man får komma "hem" till mamma och känna närhet till familjen man har där. <3

Utan Micke i mitt liv hade varit som havet utan vatten! Jag älskar dig min underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0