"Fack you"

Igår fick jag för första gången i mitt liv höra en gäst säga "Fuck you" till mig. Blev lite smått arg, smällde en penna i golvet så den inte riktigt var en penna längre :P Albin vill aldrig bråka med mig :) Söt! Och idag helt plötsligt var jag en ängel... Älskar svängarna på det jobbet!

Har hunnit vara nere om i Skåne på en liten visit. Var mysigt att få träffa alla man saknat och se hur mammi och PerOla ska bo. Dessutom fick jag se hur min stora lilla lillasyster och hennes fästman ;) bor! Är så superstolt över att dom klarar av att bo ensamma! Älskar er <3

Att känna att man har en person som alltid finns för en och stöttar en i alla lägen är stort att komma på. Att det verkligen finns en annan människa som gör det för en! Är så sjukt glad över att ha Micke i mitt liv att jag knappt förstår hur bra jag har det. Han är precis den killen som jag drömt om, han har allt och lite till! Det som känns helt fantastiskt är att vi kan prata om allt, ibland kommer vi på oss själva att ligga och prata långt in på mornarna. Tiden bara flyter iväg. Älskar honom så det nästan gör ont! Vill uppleva allt och lite till med dig Micke!
Du + jag = Oss

Nu ska vi sova en stund innan vi börjar jobba igen om snart 12 timmar. :)

Hoppas ni har det supert! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0