Länge sen...

5 dagar sen jag skrev blogg... Jag har helt tappat bloggandet i mitt liv. Vet inte ens vem det är som läser och är inne på min blogg längre. Men ibland kommer det ett litet blogginlägg som kanske intresserar :)

Mitt liv skulle kunna beskrivas med tre ord: JOBB, MICKE och sova. Jobbar så mycket så det känns som mitt andra hem. Men som sagt blir det fint på kontot sen :)

Imorgon ska jag och honey  jobba natt tillsammans med två andra som vi inte vet vem det är riktigt än :P Liz skulle fixa in någon till oss eftersom annars bli vi helt ensamma på mcern... Ikke noe kult! :P

Just nu sitter jag i soffan med täcket upp till öronen och svettas (varför har jag täcket kvar!?) tillsammans med Micke och Lasse som spelar Fifa... Ska sova alldeles strax eftersom vi ska upp tidligt imorgon och åka till vårt tredje hjem IKEA :) Ska inhandlas lite saker inför framtid och Mickes rum :) Kul kul!

Har världens finaste och underbaraste pojkvän i hela världen! Älskar dig mest hjärtat! <3

Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamms

Jag läser alltid :o) Varje gång du skriver ett nytt inlägg blir jag superglad :o)



Älskar dig!

2011-02-17 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0