Update

Vet absolut inte vad jag ska skriva här eftersom det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Jobbar, äter, sover, kissar. Det är min vardag just nu tillsammans med Micke :) Men vi kommer få en fet lön!

Förutom mina behov så ska vi till Skåne på fredagnatt. Ska bli så skönt att både ha ledigt och vara nere hos mina föräldrar och vänner med min stora kärlek! <3

Imorgon ska vi jobba natt med det bästa crewet som finns :P Ska bli en kul natt plus att jag är skiftledare så jag bestämmer allt :P

Ville bara uppdatera lite här inne eftersom min mamms ville veta lite mer i mitt liv :)

Jag älskar min Mikael mer än vad jag älskar mat <3 Finns ingen bättre än honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0